Eagle_import

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Říjen 6 20:14:52 CEST 2006

Ne, CAM procesor slouží ke generování podkladů pro výrobu, tedy Gerber
souborů a dalších věcí. Krom jiného umí jako výstupní zařízení použít
také tiskárnu a to tak, že zadané vrstvy na tiskárně vytiskne.
Pokud si vyrobíte obrázek (tedy klasický bitmapový obrázek) pomocí
čehokoli, např. exportu z Eagle, tak je to nepoužitelné pro vytištění na
tiskárně a použití pro výrobu, protože při tisku se změní velikost,
protože tiskárna má jiný počet bodů na palec než obrazovka a rozlišení
tiskáren se také liší podle typu.

Pokud správně chápu Váš problém, jde o to, že doma na počítači máte
Eagle a máte u něj jen inkoustovou tiskárnu. V práci nebo kde máte
laserovku a chcete si to vytisknout na folii a fotocestou si vyrobit
tišťák.

Mám obavu, že bez instalace Eaglu na počítači ke kterému je připojená
laserová tiskárna to prostě nepůjde.

Jedna možnost jak to obejít by byla nainstalovat si doma na počítači
driver stejné laserové tiskárny a při tisku zvolit tisk do souboru (to
by Windows měly umět). Vzniklý soubor by se dal přenést k laserovce a
tam jej poslat do tiskárny. To by Windows měly také umět.

Další možností je sehnat si Adobe Acrobat a "vytisknout" to do .pdf
souboru a ten pak vytisknout na laserovce. Nebo se podívat, jestli CAM
procesor umí výstup do PostScriptu.

Zdraví PavelK