Drát na ovíjené spoje

Pátek Říjen 6 18:56:46 CEST 2006

Hezký večír,

    u nás je takhle zapojeno půlka zařízení KOMPAS. Je to spolehlivé,
ale pokud v tom vznikne chyba je to problém. Ťuk ťuk ťuk ale chybu si
nepamatuju už dlouho, jedině že se někdo opře o konektory (FRB) a ohne
je. Potom jsou zkraty. Jinak je to opravdu spolehlivé. Mám i nějaké
obrázky, ale ne detaily. Jestli je zájem, až budu zase v práci můžu něco
nafotit :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz