Připojení monitoru k videu

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Říjen 6 17:01:44 CEST 2006

Nejspis ne, protoze kdyz ma dotycny monitor ktery mu vyhovuje, proc by
si mel kupovat novy... navic ty lepsi AV vstup stejne nemaji. Ja resil
neco podobneho a koupil jsem podobnou krabicku za 2tis. a jede
perfektne. Sice ma jenom VGA vystup (asi jako tato), ale to stejne na
kvalite nepoznate, kdyz vam tam jede pouze PAL.