Nestabilny kontrast na grafickom displeji Powertip.

Jozo svk421@zoznam.sk
Pátek Říjen 6 13:23:12 CEST 2006

>Jeste me napadlo, jestli ten menic (nabojova pumpa) treba nepracuje
>na 1MHz apod, potom by byly potreba sice mensi kondenzatory, ale z lepsi hmoty.
>
>J. Hanzal

Priznavam, ze uz som z toho magor. Co sa tyka tych kondikov, mal som tam
1uF keramiku, pripadne plus paralelne 3u3 tantal. Napatie kolisalo
rovnako. Ale uz zacinam pochybovat, ze za to moze. Predchvilou  som
vypol softverovo interny generator a priviedol tam externe -12V. Bere to
cca 80uA a aj na pine, na ktorom je uz vydelene napatie (podla registra
pre kontrast) je to stabilne. Lenze displej sa chova rovnako. Cim vacsia
zobrazena plocha, tym mensi kontrast. Takze asi nejaka osibka v
inicializaci registrov, lenze kde...?