AMTEK - solidnost ?

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 5 22:14:55 CEST 2006

> Já mám s Amtekem zkušenosti skvělé po všech stránkách, včetně toho, že
> mně jejich pracovník například přinesl objednané vzorky od Analog
> Devices osobně do kanceláře, že prý měl cestu kolem a ví, že od nás k
> nim je to přes celou Prahu !!!
> Jinak dodací lhůty, objednávky atd., vždy naprostá spokojenost. Prostě
> solidní firma.

> Ale reklamovat jsem nikdy nic nemusel, nebyl důvod. Nicméně, jsem si
> víceméně jist, že k nějaké reklamaci se postaví čelem.

  Tak to jsem rád že ještě takové firmy existují, já už se bál že
sem vyhodil osum stovek jen tak oknem. Snad se to vysvětlí, ty plástve
co mi přišly byly sepnuté jen gumičkou a vypadá to že se při přepravě
na chvíli asi rozevřely, tomu by možná odpovídalo i rozložení obvodů u
kraje plástve, a ten menší ADuC byl v okénku "naštorc" a se skříplými
kraji, to snad pinzetou na desce domáčknu ke spoji to není problém.
Jinak souhlas že zbytek byl zabalen tak jak má být, to co bylo v těch
"rourkách" - nevím jak to nazvat - je naprosto OK, a celek přelepen
velkou páskou tak aby zevnitř nic nevypadlo ven.

  Kraje toho antistatického obalu ve kterém exemplář byl vypadají, jako
by se je někdo pokoušel sešít sešívačkou "koníkem", proto jsem se
domníval že to asi balil nějaký "nováček" ale na druhou stranu to mohl
být jen nějaký "second hand" obal který použili že tam u nich někde
ležel a měl "tu správnou velikost" a dírky měl od předchozího použití.

  Matně vzpomínám, jak mi přišly obvody Xilinx od Asixu - ty byly taky v
takovýchhle plástvích, a tam se nic špatného dopravou nestalo. Mám dojem
ale že to nebylo sevřeno gumičkou, jenže si nemůžu za boha vzpomenout
jak to bylo sevřeno, aby se obvody nemohly hýbat, napadá mě použitelně
jen gumička.

  V každým případě díky za uklidnění, snad už budu mít klidný spánek,
na další obvod už by se mi nechtělo půl měsíce makat.

--

S pozdravem,

    František Burian