AMTEK - solidnost ?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 5 20:50:24 CEST 2006

AMTEK dobry, velmi solidni zkusenosti.
Nicmene me od nich i kusove polozky prisli dobre zabalene.
Ale stalo se mi od jine firmy, ze prislo plato XILINXu
PQ208 zdevastovane v original zatavenych obalech.
A to mi fakt nikdo neveril, to je tak priste na kameru
pri rozbalovani.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "BuFran" <BuFran@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 05, 2006 7:58 PM
Subject: AMTEK - solidnost ?

Zdravím všechny ve spolek,

  Dnes mi konečně přišly poslední součástky na DDS od Amteku, myslel
jsem si že začnu konečně stavět. Bohužel stalo se, že čip DDS má
takovou "feature" - tedy ulomenou nohu :( No podle způsobu zabalení se
není čemu divit a můžu být rád, že aspoň ten druhý čip má jenom nožky
mírně pokroucené, což snad půjde spravit.

  Tedy dotaz. Jaké máte s firmou AMTEK zkušenosti co se solidnosti při
reklamacích týče, myslíte si, že obvod vyreklamují ? Ještě se podívám,
jestli náhodou zrovna ta noha je nevyužitá, ale mám dojem že na schematu
byly zapojeny všechny.

--
S pozdravem,
 František Burian