Spatna vazba v nabijacke Pb z AT zdroja (PE 4/2006)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 5 11:07:53 CEST 2006

Ahoj,

no presne preto som sa pytal, lebo tiez sa mi javi lepsie zapojit
spatnu vazbu do pinu 1, tam patri :-)

Co sa tyka kontrol, ano maju ich aj PC ATX zdroje. Niektore na ochranu
pred prepatim vyuzivaju druhy zosilnovac odchylky v 494 (piny 15 a 16),
niektore nie (maju na vstupy priamo privedenu zem a Uref, cim ho
vyradia).

Vsetky, s ktorymi som sa stretol maju ochranu riesenu pinom 4, co je
akysi vypinac 494-ky. Snimaju vsetky vystupne napatia a cez OZ, alebo
tranzistory sa vyhodoti ich pritomnost. Ak niektore chyba, co vacsinou
znamena skrat na vystupe - off.

To napajanie OZ v nabijacke bol tu v konfere uz riesene, je to tak, ako
pises.

Nieco poskusam, ked bude cas. Chcem si nabijacku zbastlit, ale praveze
uvedenu schemu mam len za inspiraciu, lebo 1) mam ATX, nie AT zdroj, co
je vsak minimalny problem, no 2) sa mi niektore riesenia nepacia :-)

dik, miro