RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Říjen 5 10:32:16 CEST 2006

>Ocekavam postovne 2-4 kkc za kus
>Jde o to aby se to opravdu vyplatilo mit rekneme 5-6 lidi co to budou chtit
>Evidentne neni zajem takovej aby se udelal shop

Jenze tech 5-6 lidi to musi chtit zhruba ve stejnou chvili. Vetsinou
to funguje tak, ze se clovek pul roku (rok, dva) rozhoupava, a kdyz
se konecne rozhodne, tak to chce zitra, nejpozdeji pozitri
:-)

Ale abych jenom plane neplacal - poslal jsem jim mail, jake by byly
podminky zastupovani, ovsem z Kalifornie muze nejaka odpoved prijit
nejdrive vecer. Az budu vedet neco konkretniho, ozvu se.

J. Hanzal