[OT] V cem se lisi jednotlive verze AutoCADu?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Říjen 4 18:06:36 CEST 2006

Jestli mate na mysli ACAD Mechanical Desktop (ten elektricky neznam), tak na
jeho instalacnim CD je plnohodnotny AutoCAD a vlastni Mechanical desktop je
jen nadstavba, kterou lze par kliky aktivovat nebo naopak deaktivovat. Cili
pokud Electrical je neco podobneho, bude to chodit nad ceskym AutoCADem, ale
samotna nadstavba pochopitelne zustane v anglictine.

Jakub Serych