RE: MECH : soustruh s frézkou ?

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Středa Říjen 4 16:27:31 CEST 2006

Ale zase narozdil od integracu to nemusi jit letecky... kontejnerova preprava funguje celkem levne, jen to holt trva tyden-dva nez nalozi kontejnery a nalodi je, pak tri-ctyri tydny pres more, tyden v Hamburku a tyden sem. Samozrejme neni nutne ten kontejner naplnit celej, oni je vyskladaji ruznymi baliky US-Evropa a tady to vybali...

Spis je otazka na jake ceny se ve vysledku dostanete, je nutne pripocitat clo, DPH, prepravu a samozrejme nejaky ten "primereny" zisk. Na druhe strane pri objednavce vice stroju se da jiste domluvit sleva.

Mate nejakou predstavu o kolik se budou lisit ceny proti http://www.tabletopmachineshop.com/store/index.php?shop=1&cart=184378&cat=2 ?
Berte to jako nedilnou soucast pruzkumu trhu.... jinak je to jen placnuti do vody.

Kazdopadne drzim palce :)

PS: Ja momentalne zvazuji soustruh od Vavry, ale kdo vi jak to bude na jare az budou penize....

@V