Re: Vakuum a displej či baterie ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Říjen 4 13:12:39 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 4.10.2006 od Pavel Kořenský:

> netuší někdo, jak se chovají displeje (LCD, LED) a baterie při
> snížení tlaku ? Dumám jak si udělat tlakoměr do té vakuové komory.
> Vzít mikrokontrolér, přidat k němu tlakový sensor, displej a baterku
> je celkem triviální, ale vydrží displej a baterie ten podtlak ?

No vsak to, co jsem sem vcera posilal:

http://www.clexpert.cz/foto/tlak.jpg

jsem tam normalne dal dovnitr. Maximum, co udela vodni vyveva, tj.
jednotky kPa, to prezilo bez problemu. Dalsi pokusy budu delat, az
poridim olejovou vyvevu, tou se pak dostanu snad na jednotky Pa.

Jinak se to da udelat odbockou na hadici, samozrejme, jsou k tomu
urceny ty snimace tlaku, ktere maji vstup na hadici...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz