Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Říjen 4 10:21:12 CEST 2006

Na tom odkazu co jsem poslal slo jenom o zvuk. Jinak na analogove video je
ta karta velmi dobra a vzhledem k hardwerove kompatibilite i lepsi nez
legendarni AV Master. Je to samozrejme jedna z moznosti jak dostat analogove
video do PC. Je samozrejme mozne pouzit treba prevodnik od Canopusu, ale za
cenu cca 10 tisic. Nebo to sypat rovnou do mpegu, ale to nemam moc rad.
Nektere verze teto karty jdou i na MAC pocitacich. Tj. Budto starsi verze
oznacena MIRO nebo pak novejsi Pinnacle, ale jen urcite serie.
Jeste nez jsem mel poradnou kameru, tak jsem mel starsi analogovou 8 Sony,
pak jsem si koupil take SONY 8 Digital a ta optika byl des. Zaplat panbuh uz
je to z baraku.
Mame jeste profesionalni velkou kameru JVC SVHS a pohoda. Je to sice uz
starsi vec, ale tyhle profi kamery jsou drzaky a jen tak se to nepodela.
Optika super, zaznam super. HDTV mne zatim nelaka. Ta SONY co se tu prodava,
tak zadny zazrak.
J. Polivka

DC 30+ na zvuk mozna ( neznam linkovou cast , ale lepsi reseni urcite
budou externí zvukovky pro tenhle ucel urcene) , ale neni to na
zpracovani videa   uz trochu vykopavka? Dnes je mnohem vice moznosti jak
dostat video do PC a to nejen klasicky PAL ale i HDTV .  Navic v dnesni
dobe delat analogovy zaznam a pak to jeste analogove sypat do PC mi
prijde jako zvrhlost , byt opticke vlastosti starych VHS a SVHS atd..
muzou byt lepsi , nez nejake soucasne DV ( HDD)  "dlanovky".