RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Říjen 3 21:38:54 CEST 2006

On je do Evropy obecně málokdo vozí.
Když jsem to kdysi kupoval, musel jsem vše objednávat přímo ze Států.

Já osobně už skoro všechno mám, ale pár drobností bych si jistě koupil.
Zejména spotřební materiál jako je P/N 1197 Boring tool či P/N 1200
Internal threading tool.
Ty občas zmrvím. :-)
A kdyby byla cena příznivá, jistě bych se nechal ukecat na nějaké CNC
doplňky jako třeba ten mikroprocesorem řízený otočný stůl.

Pokud se týká e-shopu, tak jedna poznámka. Ty stroje jsou trochu jako
stavebnice a pokud dovezete jen základní zařízení, tak to není nic moc.
Asi by bylo fajn dovézt i nějaké základní doplňky (například přípravek
na řezání závitů se prodává zvlášť) a k soustruhům nože. 1/4 palcové
soustružnické nože se v ČR shánějí fakt blbě. Ideální je objednat je u
McMaster-Carr, mají tam hezké a ne tak drahé sady. A když už budete
nakupovat u McMaster-Carr, tak se nejspíš vyplatí koupit a dovézt
například maličké budíky Starrett "Last word" a jiné pomůcky.
Jestli chcete, tak mi napište mail a já Vám sepíšu co všechno doma k těm
Sherline strojkům mám a kde jsem to kupoval. Někdy to není až tak
jednoduché, přece jen jsou to americké stroječky, takže třeba na
metrické šrouby u čehokoli můžeme zapomenout. :-)

Zdraví PavelK