Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Říjen 3 21:13:44 CEST 2006

> Tedy uplne konkretne - jde o sbirani dat z vypraveni pametniku, tzn. navstevy
> lidi v domovech duchodcu, penzionech, nebo domech a zaznamenavani rozhovoru a
> vypraveni. Obavam se, ze tohle je tak ruznorode prostredi, ze zadna presnejsi
> specifikace neexistuje.
> Zakladni myslenka je polozim na stul notebook, spustim program a na konci zase
> vsechno sbalim.

Matne si vybavuji jak mi pred casem nekdo rikal, ze jeho kolega (znamy
nebo uz nevim kdo) na podobny ucel pouzival vybrakovany diktafon. Jak to
bylo udelano jsem se nedozvedel ale pry ten zaznam byl celkem kvalitni.

Podle me dotycny vyuzil mikrofon, prezesilovac, kompresor dynamiky ci
neco podobneho a zrejme po nejakem prizspusobeni signal vyvedl do zvukovky.

Co jsem pred casem byl svedkem zaznamu rozhovoru lidi v mistnosti na
diktafon (Panasonic ?) tak zaznam byl pote kvalitni, nikdo nebyl
prebuzeny ale vsem bylo dobre rozumet.

Mozna by tedy cesta vedla tudy...

Pavel