[OT] Bublinky

Úterý Říjen 3 20:41:24 CEST 2006

Hezký večír,

    já bych také měla ráda jiné starosti, ale co chcete dělat jiného
když ležíte na lůžku a hypnotizujete infusní set ať už to je konečně za
váma ? Tak já aspoň koukám na bubliny a přemýšlím proč dělají jednou
kytičky a jednou řádku a pak se spojí do velké bubliny a jiné jsou vedle
sebe. A také proč jedna vydrží deset sekund a jiná jen dvě.

    Průvan v tom nebude, v láhvi nefouká :-) Ale ty erupce na slunci
možná ano, a nebo že by hypnotická síla ? :-)

    Tak budu zítra koukat jinam, abych nemyslela na ptákoviny, Nobelova
cena za bubliny asi nebude ;-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz