Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

kalin.oleg kalin.oleg@seznam.cz
Úterý Říjen 3 19:55:38 CEST 2006

tak predzosilnovac, ktory by zohladnoval poziadavky, ktore uvadzate rozhodne
nebude trivialny.
skuste prosim blizsie popisat situacie a priestor, v ktorych chcete
nahravat.

OK

----- Original Message -----
From: "Aigor" <Aigor@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 03, 2006 7:24 PM
Subject: Re: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Ten stojanek je nejmensi problem, resp. snaz vyrobim perfektni stojan na
kapsli nez trivialni predzesilovac.
Nejvetsi problem je pomerne dost velke kolisani zvuku, tzn. nekdo mluvi
hlasite, druhy skoro septa nebo poodejde dal od stolu. Kdyz vstup zesilim,
hlasitejsi zvuk je prebuzeny a naopak.

Aigor