Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

kalin.oleg kalin.oleg@seznam.cz
Úterý Říjen 3 18:54:17 CEST 2006

ahoj,

toto by som riesil lacnym mikrofonom od Hama za 100. k tomu bud dobastlit
predzosilnovac, alebo si pomoct lepsou zvukovkou od Behringera, nariklad
http://www.behringer.com/UCA202/index.cfm?lang=ENG
samozrejme ten mikrofon od hamy treba kupt len kvoli tomu, aby ste mali
stojanovy mic.
vymenil by som vlozku za WM2000 od panasonicu. stoji cca 100 a ma vsesmerovu
(omnidirectional) charakteristiku. pozor, bude snimat aj mnoho ruchov. lepsi
by bol IMHO dobastleny predzosilnovac s nastavenim citlivosti.

OK

----- Original Message -----
From: "Aigor" <Aigor@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 03, 2006 6:35 PM
Subject: Re: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Ahoj,

dovolim se taky se pripojit k otazce. Nevim sice jaky je rozdil mezi
mikrofony, charakteristikami apod., ale potrebuju ciste a kvalitne nahravat
hovor do NB. Tzn. asi mikrofon + predzesilovac, hledam hotove reseni max. do
2.000 Kc.
Prosel jsem si take zkousenim levnych PC siditek, ale vystup je
nepouzitelny.
Jde o vsesmerove nahravani ruzne hlasiteho hovoru nekolika lidi, rad si
necham
s vyberem poradit od zkusenejsich.

PS: V obchodech jsem bohuzel narazel na dva extremy:
a) hmm, tady mate mikrofon hama/genius za 100,- to uplne staci
b) na to potrebujete studiove vybaveni, pocitejte tak 10.000,- jako zaklad

Aigor