Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Aigor Aigor@seznam.cz
Úterý Říjen 3 18:35:22 CEST 2006

Ahoj,

dovolim se taky se pripojit k otazce. Nevim sice jaky je rozdil mezi
mikrofony, charakteristikami apod., ale potrebuju ciste a kvalitne nahravat
hovor do NB. Tzn. asi mikrofon + predzesilovac, hledam hotove reseni max. do
2.000 Kc.
Prosel jsem si take zkousenim levnych PC siditek, ale vystup je nepouzitelny.
Jde o vsesmerove nahravani ruzne hlasiteho hovoru nekolika lidi, rad si necham
s vyberem poradit od zkusenejsich.

PS: V obchodech jsem bohuzel narazel na dva extremy:
a) hmm, tady mate mikrofon hama/genius za 100,- to uplne staci
b) na to potrebujete studiove vybaveni, pocitejte tak 10.000,- jako zaklad

Aigor