Re: Bezkontaktní dopbijeni baterii

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Říjen 3 12:11:16 CEST 2006

Chvíli mi trvalo než mi došlo, jak to je s těmi zubními kartáčky...

Ale zkusil bych to řešit určitě nějak s jádrem - bude to mít určitě
vyšší účinnost. První, co mě napadá, je vzít nějaký feritový jádro -
to, jak se skládá ze dvou kusů - a vyzkoušet to přes stěnu. Nabíječka
by se ale musela přikládat na stejný místo.

Případně by stačily i dva válečky - ve spínaných zdrojích jsou taky
vidět, jak na nich jsou namotané cívky. Pak by to nemuselo být citlivé
na přesné přiložení obou cívek.

P.K.