prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Říjen 2 22:09:14 CEST 2006

> [...]
> notasu pres
> ethernet (T43+XPpr).
> spojeni se povede obcas navazat, zmerit i rychlost(cca ty
> 2kkb), ale tak
> za 30 az 60s to vypadne :-(.
> neni mi jasne zapojeni "splitru" maj tu oznaceny(uplne pro blbce)
> line(zeleny puntik) - tel zasuvka na zdi ?
> phone - telefon ?
> DSL(cerveny puntik) - modem.
> prilozene kabely(zeleny,cerveny) jsou dvoudraty - je to spravne ?
> technik co tu byl nam nacvaknul 15m ctyrdrat.
> je spliter nutny pokud bych nechtel mit pripojeny telefon ?
Splitter je horni a dolni propust (do telefonu to jde prez dolni, do modemu
prez horni). Puntiky klidne muzou byt nejak blbe, ale podstatne je, ze v
telefonu musi byt slyset po zvednuti ton a pokud se zacne pripojovat modem
nesmi tam byt slyset tskovy ten modemovy "sum svistu". V pripade, ze to
takhle funguje, mate to zapojeno dobre. Na vsechny tri pripojeni staci
dvoudraty, ale vubec nevadi, ze Vam nacvakl ctyrdrat. Ty dalsi darty proste
nebudou k nicemu.
Splitter bych tam dal i pokud tam nebude telefon, tony, co produkuje ustredna
by mohly bez splitteru modem rusit.

> jak dlouho trva pripojeni, pokud "kliknu" na connect ?
> vubec nikde nevidim, proc to spadlo atd. pripojeni zjistuji jen pres
> internet. radio :-(
> muze odpojovani souviset s kvalitou linky ?
Kouknete do manualu k modemu (byva na prilozenem CD), ale polozce Idle
timeout 60s (jestli to dobre z toho obrazku ctu), bych rozumel jako, ze pokud
se 60sekund nic nedeje, zaves. ADSL se obvykle nastavuje tak, ze po navazani
spojeni uz se nezavesuje.

> jak se tvari spatna linka, jede pomaleji(jako cdma) nebo jede/nejede ?

Spis jede/nejede, ale pokud to merili, melo by to byt OK.

Jakub Serych