Prepinace WK 533 xx

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Říjen 2 20:08:32 CEST 2006

Tak si odpovim sam. U Bucka mi to nasli v katalogu, nejaky katalog
3-modry (asi Tesla, format A5) na strane 516. Moc chytry z toho nejsem,
popis vyvodu tam neni, jen princip jak se skladaji z paketu a kolik maji
podle oznaceni poloh a nejake elektricke parametry prepinace, ale asi to
z toho nejak dam dohromady. Oskenoval bych to i pro ostatni, ale nemam
tu skener.

Tosa