prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 2 18:04:07 CEST 2006

>Jinak se divím, že tolik lidí podlehne reklamě a jako operátora si
>zvolí zrovna O2 alias Telecom. Sám jsem si objednal Tiscali přes
>adsl.cz, platím míň peněz za stejnou rychlost (400 Kč včetně DPH za
>512-ku)

A vite jak jste od "Tiscali" pripojen?   On ma Tiscali svoje draty az v
Vam domu a svoje zarizeni a paterni sit az do nixu?
Prdlajs. Jsou to jen prekupnici, kteri nakupuji sluzbu u o2 a prodavaji
sami pod svym jmenem a tak sikovne, ze se Vam to zda lenvejsi ...ctete dale:

To Vase pripojeni od Tiscali je ve srovnani  s o _100 kc_ drazsim
512/128 od o2  docela nevyhodne , co se tyce objemu stazenych dat.
Tiscali totiz data nad 2GB mesicne  spoplatni dalsimi tremi stovkami
navic k pausalu 395 kc.... !?

Takze pokud mesicne prepisknu treba o 100Mb najednou uz to neni za
395kc ale za 695 kc a to se VYPLATI  :-(
Co mam zkusenosti, lidi se pak prave kvuli 200 Mb hadaji, a ze jim
pocitadlo v PC ukazuje 1,85 Gb a ze na uctu plati vic.....
 Staci si  dva dny za sebou  pustit nejake internetove radio 32kpbs  a
2Gb je v cudu...

U o2 je za cca o 100kc drazsi pripojeni je sice po 1GB dat snizena
rychlost  na 64/64kb, ale  nic neplatite navic. A tu 64/64 muzete
"dojit" cely mesic.
Zda se mi to ponekud vyhodnejsi, nez hlidat nejake limity. Ono je fakt,
ze 64kb neni zadna zavratna rychlost. Ja jsem nazoru, ze to na beznou
praci naprosto staci. Mimochodem vite kolik se da stahnout po 64kb lince
za mesic dat??

Jsem toho nazoru, ze podlehat reklame je nesmysl, ale na trhu je vice
DSL "provideru - prekupniku" ( krom Bluetone, kteri maj vlastni zelezo)
kteri nespoplatnuji data pri prekroceneni nejakeho nesmyslneho datoveho
limitu. A uz vubec se neztotoznuji s nazorem " usetrit stovku at to
stoji co to stoji"   :-)