prechod od CDMA + wl-500g bna ADSL + WL-500g ?

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pondělí Říjen 2 15:10:39 CEST 2006

Dne pondělí 02 říjen 2006 15:03 Kubat Tomas napsal(a):
>  no ja ted mam to cdma a jinak nez pres web s tim asusem to neumim :-).
> nejakej fw. jsem tam flashoval, jenze je to davno a ono to celou dobu
> funguje, tak jsem zratil prehled. ted pri prechodu na adsl(O2), bych nerad
> menil ten Asus, kde mam sit. tiskarnu a jsem s nim max. spokojenej. tomik.

Pokud ten ADSL 'modem' bude mit eth vystup, tak neni potreba nic flashovat,
protoze ten ASUS bude delat jen dalsi router a je skoro zbytecny.
Protoze router a firewall uz bude delat ten adsl. Asi bych si nechal toho
ASUSa na ty tisky a pripadnou domaci wifi sit. Takze bych doporucil spojit
ten adsl s ASUsem pres LAN porty a vsude nastavit adresaci 10.0.0.X

jestlize tomu rozumite a nevadivam dva routery (NATy) za sebou, pak pripojte
ten adsl do Wan eth portu.

jestlize ten ADSL modem  je jen USB, pak panbuh s vami.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo