Kamery CCD,CCTV atd..

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Říjen 2 12:26:04 CEST 2006

A neni treba "digitalni"? Presneji, nema prevod na TV signal, ale po
seriovem kanalu jdou primo data (s analogovou hodnotou samozrejme, jen
rozrezane po pixelech). Kamera je pak omnoho jednodussi a levnejsi (rekl
bych ze vyrobni cena u CCD kamery (nikoli CMOS) bude pak zhruba polovicni).

JL.

----- Original Message -----
From: "Petr King" <petr.king@atlas.cz>
Blizsi popis mam bohuzel jenom tento : (cinani radeji prodavaji, nez
rozdavaji tech. parametry)
infra prisvicena CCD kamera Samsung, Samsung CRTč/b display
Nikde neni info o kamere co se tyce poctu radku atd... Ma toto take vliv
na fungujici obraz? nebo je pak jen mensi ?
Video je jak rikate vedeno telefonnim parem, ne po koaxu a kdyz jsem se
koukal na tu kameru, je to miniaturni modulek usazeny na desce plosnych
spoju s mnozstvim SMD smeti.... z nej jiz je signal veden primo po
svorkach GND a VIDEO.
Dekuji za odezvu, skutecne to potrebuji vyresit a nikdo u prodejce mi
neni schopen poradit, proc to nejede :(