Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Říjen 2 02:13:10 CEST 2006

Jen pro porovnani: nahral jsem ukazky ze tri mikrofonu, dvojice 6 mm elektretu vytazenych ze starych 15" monitoru, kapsle vytazena ze stareho kazetaku K10 (ted sumela podezrele moc a davala slaby signal, ma uz slabe baterky) a stary Neumann KM54 (vlastne jen kapsle z nej, predzesilovac je novy, fetovy). Aby do toho pocitac nehucel, je to pri vypnutem pocitaci nahrano na minidisk a z nej kopirovane do pocitace. Na minidisku SONY MZ-R500 nemam mic. vstup, vsechny mikrofony maji predzesilovac aby sly do linkoveho vstupu. Z minidisku kopirovano do linkoveho vstupu zvukovky, samosrejmosti je povypinani ostatnich nepouzitych vstupu zvukovky. Je to na http://www.vaelektronik.cz/zvuk/test_mic.rar .

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Majodi
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, September 30, 2006 11:14 AM
  Subject: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

  Dobrý den,

  Celim problemu dostat zvuk z mikrofonu do PC ale kvalita zaznamu je strasne mizerna.

  Skusal som mikrofony k PC do 300 korun ale je to otras. Nechce sa mi vyhadzovat 2 litre

  za mikrak, najma ked neviem, aky bude vysledok. Neriesil niekto takyto problem, pripadne

  nejaku radu alebo fintu, alebo co, v akej kvalite a za kolko sa da dosiahnut v domacich podmienkach?

  (mozte mi poslat aj nejaku ukazku kvality vasho zaznamu?)

  --

  S pozdravom,

   Majodi

   Majodi@Centrum.cz