Re: Velkoobchodni ceny soucastek

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Neděle Říjen 1 19:31:55 CEST 2006

Vyrobci nemaji zajem o primy kontakt se zakaznikem ani pokud se jedna o 10k/rok... od toho tu jsou distributori.

Co se tyka soucastek, treba microchip uvadi orientacni ceny procesoru na webu, napr. GM pro sve VIP klienty uvadi ceny soucastek za 100/1000/5000ks, pripadne jina mnozstvi podle typu zbozi.

Nedivte se, ze Vam nikdo neda kompletni cenik - jednak to jsou veci, ktere se kazdy snazi chranit pred konkurenci, a druhak se u takovychto mnozstvi ceny domlouvaji individualne... podle toho, jake mnozstvi berete a jake jsou vyhlidky do budoucna, atd....

Zkuste oslovit distributory ne s poptavkou konkretniho typu, ale pouze parametru, at Vam nabidnou to nejlevnejsi... Taky pomaha poptat vic veci najednou, a dostat tak slevu na cely balik...

@V