Re: bistabilní relé z pasivních soueástek

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Říjen 1 16:56:31 CEST 2006

Tak zase neblbnete - bezne pouzivame vicekontaktní relata na 24V i 230V
soucasne a s popsanym jevem jsem se nikdy nesetkal - a pocitam jiste v
tisicech kusu relat. Je tedy fakt,že  když to jde tak hodim 24V na jednu
stranu kontaktu a 230V co nejdal ale je to spis ze zvyku nez ze by stim
nekdy byl problem - pouzivame rele Schr*ack PT570024,570730
(čtyřkontakty)ale i  RT424024 (dvojkontakty)
Pochopitelne sou to ovladaci obvody ...

DJ

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 01, 2006 4:27 PM
Subject: RE: bistabilní relé z pasivních soueástek

Sakra, to jste mně nahlodal... Když teď ale koukám do relé ELESTA tak jsou
tam dvě úplně oddělené komůrky pro ty dvě skupiny kontaktů. FINDER to má
oddělené jenom takovou poloviční přepážkou, takže tam by mohlo k Vámi
popsanému jevu dojít. Takže děkuji za připomínku, budu to muset osadit tím
typem ELESTA.

Kručinský