"klip" na SO8

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Říjen 1 13:43:08 CEST 2006

http://www.elnec.sk/sk/sockcon_infosk.php?id=DIL8_SOIC8-1_ZIF_170mil

Neslo by pouzit neco od elneku vzhuru nohama.
To je jen jako napada neberte to jako bernou minci a nemlatte me.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Krejci" <krepa.hw@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 30, 2006 7:07 PM
Subject: "klip" na SO8

Zdravim,

da se nekde sehnat takovy "klip" na pouzdra SO8.
Jak se to vlastne jmenuje? Nejak nemuzu najit to spravne slovo a
pritomnost SO8 vyhazuje odkazy na StarOffice 8.

Jde mi o takovy ten kolicek co se cvakne na svaba a vedou z nej kabliky.
Potreboval bych to na preprogramovani I2C pameti ktera je jiz
zaletovana. Letovat do toho nechci, navic toho bude asi vic a hodilo by
se mi to mozna i na debug neceho jineho.

Vim ze to existuje na DIL pouzdra, existuje to vubec na SO8?

Diky,
PK.