kabely a normy

David Kucera david@cybertex.cz
Neděle Říjen 1 11:37:52 CEST 2006

no klasicky sdelovaci urcite ne
na nejake jsme narazil ale nebyly vhodne do tech podminek co pozaduji
alespon dle prodejce, silove a datove se alespon co jsem mel moznost
neco malo videt a dle informaci zkusenejsich hodne pouzivaji
je mi jasne ze material plaste a dalsich pripadnych vrstev se musi
zvolit na teploty (uz jen pozadavek zakopani do zeme tomu napovida)
jen opravdu nevim jaky typ materialu zvolit v nabidce vsichni maji
materialu mnoho ale poradit jaksi neumi
zatim mam v umyslu pouzit konektory (paklize mi nejaky urceny pro
venkovni  pouziti bude vyhovovat)