filtrace harmonickych

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Listopad 25 23:39:33 CET 2006

No podle toho co pisou v tom navodu (zkresleni pod 15%) to vlastne zmeri jen
vykon topeni, motoru nebo zarovky. Cokoliv co ma usmernovac a kondy, se uz s
tim zmerit neda. Proto jsem uvazoval o nejakem filtru pro signal z bocniku -
ale asi by to z principu byla blbost. Druha moznost je nechat krabicku, do
ni dat jinou desku. (procesor, 12 bit 100 KHz prevodnik) a udelat to JEN na
mereni vykonu jako suma U(t) x I(t).  Nejvetsi problem by asi byl jak to
pripojit na puvodni displej.
Andel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 11:11 PM
Subject: Re: filtrace harmonickych

Mno, ja k tomu napisu asi toliko:  Pocatecni nadseni opadlo, protoze ten
watmetr asi opravdu meri bludy. Odber kotle Dakon 24BK v klidu ukazuje
proud 0, prikon 0. Pritom zmereny proud jinym ampermetrem je asi 22 mA a
trafko v elektronice kotle pomerne dost hreje. Odhadem tak 3-5W urcite
vytopi do okoli......
Pak jsem meril odber dobijece akusroubovaku, ten je v klidu okolo 1-2W,
odber meri watmetr 0.02 A. Takze tomu moc nerozumim, nekde je neco shnileho.
Za trafem v kotli jsou 4 diody  a kond , nabijecka akusroubovaku je
spinany zdroj.