Slovenske prirucky

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 23:52:11 CET 2006

plno knih sa da najst aj mestskych (okresnych knizniciach)
tazko odporucit nieco - najlepsie je si tam zajst, ale mam pocit, ze sucasni
stredoskolaci a zaklado-skolaci su na toto trosku lenivi.
svojho casu som cital knihy z 50.tych rokov Kurs elektrotechniky a pod.
najlepsie na tych knihach je, ze su zadarmo, maju mnohokrat podciarknute
dolezite texty   : )
velmi casto vsak aj chybaju aj stranky, ci cele kapitoly - toto mna ale
vzdycky donutilo vyvinut snahu po dopatrani sa k chybajucim informaciam
vsetkymi moznymi sposobmi.

OK

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@snailinstruments.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 30, 2006 11:25 PM
Subject: Re: Slovenske prirucky

>slovaci vedia celkom dobre citat aj po cesky   : )
>nieco od BENa by mohlo pomoct.

Neptal jsem se sice na vek, ale tohle bude nejspis mladsi
stredoskolak. Hraje si par let s lego Mindstorm a ted je zrejme
prilezitost zadat dedu mrazovi ar pozadavku na neco jineho. Ovsem s
mindstormem se moc elektroniky nenaucil.

Ja jsem cetl jako uplne prvni S tranzistorem a baterii, akorat nevim,
jestli je v soucasnosti jeste k dostani.

J. Hanzal