Shání se stará dokumentace

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 21:33:29 CET 2006

Co dokumentace, ale zdroj! něco mám, vyšlo to i v AR, to co vyšlo do r. 87
jen na papíře.

Osazovák tam samozřejmě nikde není ale až budu doma, mohl bych vám ho
osazený odfotit (jak bude čas).

Je to parádní věcička,

JL.

  ----- Original Message -----
  From: Horký Aleš
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 30, 2006 8:46 PM
  Subject: Shání se stará dokumentace

  Kolegové!

  Dnes mi prisel balicek od meho byvaleho spoluvedoucího z elektronickeho
krouzku (19 let jsme se nevideli) . Budovu bouraji a nasli tam bednu
"pozustatků" a jako jedna ze zajímavostí tam byla prokovená deska z TESLY
PIEŠŤANY  "PMI-80", nejaka 8080ka, 3205ka, 2114ky apod.  Shánim proto
dokumentaci k tomuto výtvoru abych ho osadil a zprovoznil (pokud teda budou
ty epromky funkční). Stačílo by mi schéma, ale pokud by byl i výkres
osazení, byl bych šťasten.