Navrh DPS

Martin matesmk1@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 18:07:14 CET 2006

tak na to ja uz cas bohuzel taky nemam :( do konce roku mam navrhnout DPS a
zatim to vidim jako nerealne, schema uz jakz takz mam. sice 66 warningu a 4
chyby(ze nemam spojene draty pritom nemaji byt), ale mam no. kdyz jsem dal
prikaz board tak to dopadlo nejak nasledovne :)
http://www.v-design.cz/mata/jarda.JPG
----- Original Message -----
From: "Ales Martinik" <amartinik@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 30, 2006 5:33 PM
Subject: RE: Navrh DPS

I s eaglem lite se daji delat pekne veci, chce to jen cas (a ten ja uz
nemam). Napriklad napsat skript, ktery zmensi rozmery soucastek v knihovnach
na 1/2 a vyslednou desku zase 2x zvetsi - a razem se da pracovat na 4x vetsi
plose. Nebo pouzivat nevyuzite vstvy jako 3. a dalsi, spoje nedelat pomoci
route ale wire atd.
Ales Martinik