Reflow picka ? aneb cim merit teplotu

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Listopad 30 15:30:41 CET 2006

Dobry den.
Dekuji za velmi uzitecne nasmerovani, uz jsem si to trochu prostudoval.
Jako inspirace a potvrzeni o realnosti zameru je ten Elektor velmi dobry.
Asi se do toho prece jenom pustim, ale bude to na delsi dobu.

Uz jsem se dival po termoclancich typu K a u tech rychlych
je cena min. 354,60 Kc (je to sice mene nez cela "picka", ale kdyz
pripoctu postovne, uz to bude vice) a to jeste nepocitam konektor
pro pripojeni cidla. Nemel jsem tuseni, ze je to tak drahe.

Take jsem nasel mnoho zajimavych cidel na strance FK technics
http://soucastky.conrad.cz/aktivni-soucastky+c2128/teplotni-senzory+c2134/?PgID=2&sCatID=2134
mnoho zajimavych teplotnich sensoru (trochu levnejsich), ale tam mi zase
schazi
udaj o rychlosti. Take nevim, jak cidlo pripojit, pajenim by to asi
neslo :-) .

Jeste nevim, nakolik je potrebne pouzit pro zpracovani signalu z cidla
ten MAX6675. Lze pouzit AD prevodnik v MCU (domnivam se, ze rozliseni
10 bitu by mi bohate stacilo)?
Asi si take budu muset nastudovat, co je kompenzace teploty studeneho konce.
Nikdy jsem o tom dosud neslysel...
Nikde nemohu najit charakteristiku termoclanku typu K. Urcite mi nekdo
poradite,
zda je linearni, ci je treba pouzit nejaky jednoduchy vypocet anebo
tabulku ?
Nevite o nejakych strankach, kde by to bylo dobre vysvetleno ?

--
Lubos Ruckl