Re: Bezšumový kondenzátor

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 12:02:59 CET 2006

Jestli to ma byt v radu stovek nF, tak prichazi v uvahu stejne jen polymerovy svitek.
Doporucuji metalizovany polypropylen (MKP) se 100% rezervou pracovniho napeti.
Danhard

Jeste rekni na jake napeti to bude, a jestli je sum jediny limitni faktor (nebo jeste stabilita, nelinearita, diel. absorbce, min.
prov. napeti).
Danhard