Navrh DPS

David Kucera david@cybertex.cz
Čtvrtek Listopad 30 11:19:16 CET 2006

to zalezi na konstrukterovi pripadne jeho vedeni ...
ke dnesnimu dni neni v zadnem SW k navrhu plosnych spoju zadny
autorouter ktery by byl pouzitelny at si vyrobci SW tvrdi ze ten jejich
je nejlepsi (ano mozna pro nejake jednoduche desky kde navrhove pravidla
nehraji zadnou roli)
mimo to ty nejlepsi navrhove systemy ho ani nemaji (mam na  mysli treba
UNIS)
ja pouzivam autorouter k jednomu ucelu a to odhadu jak dlouho mi deska
bude trvat pokud ukaze nad 50% bude to rychle pokud pod 50% bude to pomalu
ano jsou v ruznych SW krasne doplnky pro routovani ze kteryma se usetri
den ci vice dni prace ale to je vse
hodne firem a lidi ale presto autoroutery pouziva je to pak okamzite
poznat na desce ze byla delana jen pocitacem, take se stava ze pak vubec
nechodi jak ma ci vubec
prvni zaklad pro spravne navrzenou desku je spravne a realne umisteni
vsech soucastek, rozvrhnout si jak ma deska fungovat kde se povedou
hlavni signaly atd. kolikrat tohle zabere i 50% casu nad deskou

David