LCD

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 07:38:45 CET 2006

Záleží na co to chcete, je to obyčejné TFT. ale za tu cenu je to pekna
koupe. Na běžnou práci asi OK. ALE S-IPS ( a-siTFT/S-PVA ) mají přece
jen obecně lepší podání barev než  panely TFT.
Další věc je výška širokoúhlého panelu 19 palců ( nic moc )

Ja bych doporucil tohle:
http://www.korunka.cz/lcd-monitory/samsung-sync-master-215-tw
No prostě je to můj kandidát pod stromeček!  Navíc je to věc, do které
budu vejrat mimimélně 5 let, takže se asi vyplatí trošičku připlatit!

Je to a-siTFT/S-PVA panel a srovnavaj ho s EIZEM.... až na tu cenu
teda....    ALE UMI  i  A/V vstup!!!! tak mate doma hned druhou TV !

nebo jestli mate  v planu Acera tak " v nouzi"
http://www.korunka.cz/lcd-monitory-19/acer-al1922hs