emulace PS/2 klávesnice

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Středa Listopad 29 22:50:37 CET 2006

Tak ted zas po resetu: 00 FD F5 F5 F5 F5 F5 D5 FF AE nebo A6 na konci,
nechapu kde se vzalo D5, AE a A6 ? nikde ve specifikaci jsem to nenasel.
Snad jedine tady:
http://homepages.cwi.nl/~aeb/linux/kbd/scancodes-8.html#outputport ale
to je snad neco diametralne odlisneho.

Dela tady nekdo v HITECH PICC a byl by ochoten pomoci? Zdrojaky bych dal
k dispozici.

Diky,