Re: Bezšumový kondenzátor

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Listopad 29 17:24:14 CET 2006

 29.11.2006, 17:12:28
Dobry den

Aby kondik malo sumel, musi mit maly Rs, coz metalizovane (nejen)folie
nesplnuji. Pak je jeste dulezity kvalitni kontakt mezi privody a
polepy. IMHO neni duvod preden zamitat plasty, ale muzu se mylit
( proti kvalitnimu plastaku memaji namitky ani audiofilove a to uz je
neco ).
Jestli je to zarizeni opravdu specialni, nemuze byt problem, postavit
jej bez toho kondiku, a pak zkouset ruzne typy az to bude OK.
A vysledek by mne dost zajimal.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz