RE: Presná kapacita

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Listopad 29 14:54:02 CET 2006

Myslím, že stavíte ten měřák s PIC co prodával Hadex. Tam stačilo dát kondenzátor přibližné hodnoty (co nejstabilnější) a pak změřit známý kond jakékoliv hodnoty a upravit kalibrační konstantu v setupu měřáku. Už si to přesně nepamatuji, ale takto jsem to nějak nastavoval. Postup je v nějakém starším AR. S měřákem jsem velmi spokojený.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Soltisik
Subject: Re: Presná kapacita

>Jo, měřák má autokalibraci na známou kapacitu/známou indukčnost.  Tudíž
potřebuji tu známou kapacitu/indukčnost mít.  V procesoru
 je nastavena právě kapacita 1nF a indukčnost 150uH.

 Ak ide o merak ktory si myslim, ze myslite, staci lubovolnu stabilnu  kapacitu okolo 1nF.  Zmenit hodnotu kapacity v procesore nie je problem.

 T.j. staci vam stabilny cca 1nF a ten odmerat co najpresnejsie.