Sporák

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Středa Listopad 29 12:16:48 CET 2006

Dobrý den,
nemáte někdo náhodou schéma zapojení el. jiskry pro kombinovaný sporák MORA 2125?
Asi i jiné typy MORA, které mají u hořáků ty keramické "zapalovací svíčky", z kterých jiskra
skáče na uzemněný hořák.

Jedná se mi o zapojení samotné desky, přestalo to dávat jiskru cca 1 roku po výměně rozsypaného zapalovacího tlačítka v čelním panelu. Tipupuji to asi na nějaký kondík a chci
se na to předem připravit, než to doma rozhrabu.

Asi jsem se namlsal minulý týden tím zipem s kompletní dokumentací k Tatramatce řady 24x.

P.S. Když někdo přihodí i schéma desky triakového regulátoru regulace teploty v troubě, bude
to moc prima:-)

Přeji hezký den.

P.Brandejs