pasta? Was: Reflow picka ? aneb cim merit teplotu

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Listopad 29 11:17:15 CET 2006

no jedine pres sitotisk u vetsi serie pres folii
a u prototypu pomoci automatickeho dispenzeru na automatu

mate nejake foto
lpkf frezku taky vlastnim a tohle jsem nezkousel a chtel bych vyzkouset

David