DDS Projekt, SMA konektory

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Středa Listopad 29 09:13:18 CET 2006

BYLO:
http://duch.cz/mp/tmp/Macroweil_cenik_SMA_konektoru.pdf

>Priznam se, ze pro me jsou ceny kolem 80Kc ponekud premrstene. Nevite
>nekdo o levnejsich konektorech? Uvital bych i RSMA, potazmo i jiny
>"podobny" konektor se stejnym obrazcem na plosnaku.

U macroweilu uz je zdrazili, dostal jsem ted nabidku na 95 kc a 139kc u 90st vyvod. cena zrejme bez dane.
U Microdisu 120 a 163 kc bez DPH, maji je sice skladem, ale cena je zavratna. Uvazuji, ze tam dam SMB a to i pres to, ze nedosahuji takovych kvalit jako SMA. Dalsi variantou je nekde nakoupit vadne wifi karty a pouzit reverzni konektor.

Jeste se zeptam: Jake krimpovaci kleste pro SMA a SMB? Muzete mi prosim neco doporucit? A kde se da koupit vhodny 50 ohm koax bez vnejsiho izolacniho plaste, 6mm jenom s opletenim na povrchu?

Pro p. Valucha: posledni firmware DDS nyni uz funguje, zkousel jsem vcera.

Karel