Tlac z viacerych zariadeni na jednu USB tlaciaren

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Listopad 29 08:05:14 CET 2006

Neni pravda, USB komunikace je typu master-slave a master je pouze USB host.
Slaves bez vyzvani od hosta ani neceknou. Navic hub ma jen jedno pripojeni
na uplink, kdezto ty osciloskopy jsou hosty, takze smula.

Bad luck, mozna zakaznicky vyvoj...

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler