Jak na pajeni SMD plastovych konektru?

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Listopad 28 22:28:18 CET 2006

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Jak pajite SMD konetory, ktere maji hodne vyvodu na pajeni rucne a horkovduchem je moc pajet nejde, protoze se mi vetsinou teplem prohnou?
>
> Dekuji

Zalezi na typu konektoru, hlavne na provedeni tech smd pinu. Pokud jsou
ty piny zakryte a nehrozi mezi nima vytvoreni mustku pri pajeni, tak je
nejlepsi metoda pomoci minivlny. Pokud jsou to konektory typu s
odkrytyma pinama jako treba Hirose DF12 a podobne, tak u nich pokud
neopatrnym pajenim vyrobite mustek mezi dvema pinama, tak uz se toho
mustku nezbavite. Ja tyhle konktory pajim pin po pinu. Dalsi moznosti je
pouzit pajeci pastu a opatrne ji ohrat horkym vzduchem.