Neuspesna technologie

Martin matesmk1@seznam.cz
Úterý Listopad 28 19:00:13 CET 2006

embedded je "jednocelove" zarizeni obsahujici mikroprocesor...
nejak tak je ta laidska verze embedded zarizeni co sem ted nasel v
prednaskach :)

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 28, 2006 5:08 PM
Subject: Re: Neuspesna technologie

Co si představujete pod pojmem "embedded"?

Jinak mě napadá příklad ze spotřební elektroniky - t.č. zvítězil
systém VHS nad systémem betacam - snad si to nepletu, betacam je to,
co má Sony ve svých analogových kamerách (Hi-8). Betacam je snad lepší
než VHS, ale v domácích videorekordérech se prosadil právě VHS. Čím
jiným by to bylo než špatným marketingem...

P.K.