Neuspesna technologie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Listopad 28 17:08:16 CET 2006

Co si představujete pod pojmem "embedded"?

Jinak mě napadá příklad ze spotřební elektroniky - t.č. zvítězil
systém VHS nad systémem betacam - snad si to nepletu, betacam je to,
co má Sony ve svých analogových kamerách (Hi-8). Betacam je snad lepší
než VHS, ale v domácích videorekordérech se prosadil právě VHS. Čím
jiným by to bylo než špatným marketingem...

P.K.