DDS Projekt, SMA konektory

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Listopad 28 12:52:11 CET 2006

Zdravim,

> Kde se daji v CR koupit SMA konektory  (rovne i 90) do DPS do konstrukce
> od p.Valucha? (Krome firmy Rasel v Praze).
> Kupoval je nekdo od Farnellu - potazmo Microdisu? Kolik staly a jaky
> typ? Hodlam je pouzivat i mimo DDS, levny dodavatel by se hodil.
> Matne vzpominam, ze tu nekdo nabizel od jine firmy (Makroweil???), ale
> uz jsem to nenasel.

Macroweilu jsem nedavno psal, poslali mi tento cenik:
http://duch.cz/mp/tmp/Macroweil_cenik_SMA_konektoru.pdf

Priznam se, ze pro me jsou ceny kolem 80Kc ponekud premrstene. Nevite
nekdo o levnejsich konektorech? Uvital bych i RSMA, potazmo i jiny
"podobny" konektor se stejnym obrazcem na plosnaku.

Zdravi Marek P.