skusenosti s DPD

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Listopad 28 10:44:05 CET 2006

Vse je v lidech, pouzivame skoro vsechny prepravky, ale DPD a PPL nejvice,
celkem si nemuzeme stezovat, nicmene mame toho tolik, ze nasi skladnici
znaji prislusne ridice vice nez duverne a tak neni problem domluvit
silenosti typu.
Mam tu rychlovku,  verer kolem 21:00 to to hodim domu a vezmes to na depo
rano pri nakladani.
Chybi nam balik a ridic na miste zjisti, ze je v liberci a vse zaridi.
Nicmene ani s uhradou poskozenych baliku nebyl problem.

Jinak receno spokojenost , i kdyz z PPL asi vetsi nez s DPD

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel VALUCH
Sent: Tuesday, November 28, 2006 10:10 AM
To: HW-news
Subject: OT: skusenosti s DPD

trochu OT, ale mam pocit ze sa tu uz k tomu niekto vyjadroval :-)
Ake mate skusenosti s touto firmou? Mna akurat vytocili do biela (uz druhy
krat z dvoch pokusov), tak len ci mam poziadat odosielatela aby poslal
zasielku inou firmou... Je to z nemecka na slovensko a posrala to slovenska
pobocka.
Prijemca sa telefonicky dohodol s kurierom ze si dojde zasielku zobrat na
depo a obratom ju poslali naspat ako nedorucitelnu. Pritom to maju pisomne -
presne ako ma ziadali - ze adresat je sukromna osoba a cez pracovnu dobu nie
je z pochopitelnych dovodov doma, takze mu to nemozu dorucit na domacu
adresu. Preto sa spojil s kurierom aby sa dohodli co s  tym. Sa mi snad
zda...
b.