[OT] Multifunkcni zarizeni (tiskarna+kopirka+fax+skenr)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Listopad 28 06:56:38 CET 2006

No původně byla řeč o laserové tiskárně (ne barevné), pak jsme se
začali bavit o faxu - jestli ho koupit od O2, rovnou s objednáním
telefonní linky, tak jsem navrhnul multifunkční tiskárnu.

Jak se probírá v sousedním vláknu - laserovka má nižší náklady na
tisk. Tak fakt nevím co vybrat.

P.K.